Wednesday, May 20, 2009

pEErNat nyeS..

haii..
we met again yg jrak nye x smpai stgh jam..heheh..
ble da ade blog neh x sabo2 nk update..patot la rmai yg mabuk ngan blog neh..
aku mana la nk taukn..i'm new comer in dis blog world..so i need a lot of 'sifu'..
actually....
aku neh bnyk lg keje nk wat neh..
mjelang akak aku nak kawen 6.6.09 neh..
door gift x siap ltk reben lg, lantai blom sental, byk la lg..huhu..akak maafkn saya..
saya amatla malas..panas doh..x larat nk ngekat reben2 tuh..
but...
..yg confirm bnda yg penting da settle..
  • muffin
  • kek utk pengantin
  • kek utk hantaran.
  • door gift utk VIP.
  • kad kawen dah abes di edar.
  • cat rumah..( eppy sgt..my house lookin totally diferrent)
  • n byk lg..
tp yg pling best kn kenkawan..akak akue janji nk bg adiah kat aku sbb aku yg bek hati tolong die..hehe...aku cuba la nasib kn minx beg guess..hahahaha.. x caya aku die stuju..kakak sya akan lbh rajin lg(hehe..mana tau la dpt kasot ker..best2!!)..

huhu..aku nk blah dlu..mak aku da bebel..asyik ngadap latop jer..keje kelaut..huhu..

c u in next entrie

No comments:

Post a Comment